Gratis vakantie voor 100 bijstandsgezinnen

Omdat iedereen een vakantie verdient!

Op vakantie gaan is voor veel mensen in Nederland niet vanzelfsprekend. Hetvakantiebureau.nl biedt samen met RCN vakantieparken gratis vakantieweken voor gezinnen op bijstandsniveau, om hen ook een fijne vakantie te geven. Deze gratis ‘diaconale gezinsvakanties’ kunnen sinds half maart geboekt worden. Gezinnen kunnen zelf aangeven wanneer ze in 2018 op een van de RCN parken in Nederland vakantie willen vieren.

Hoe gaat het in zijn werk?

Wanneer u een gezin met jonge en/of schoolgaande kinderen (maximaal 6 personen) op bijstandsniveau kent dat graag van dit aanbod gebruik wil maken, kunt u uw diaconie hierover benaderen. De diaconie kan op de website van Hetvakantiebureau.nl het reserveringsformulier downloaden, invullen en opsturen. Per diaconie kan 1 gezin aangemeld worden. Er zijn maximaal 100 vakanties beschikbaar. Gezinnen kunnen vakantie vieren in bungalows, stacaravans of safaritenten. Beschikbaarheid bepaalt de accommodatie.
Om te zorgen dat juist gezinnen die een vakantie het hardst nodig hebben aan bod komen, worden de diaconieën gevraagd om mee te kijken met de aanvraag en daarnaast een korte motivatie in te vullen. Door de grote vraag zullen alleen aanvragen van gezinnen die nog niet eerder van dit aanbod gebruik hebben gemaakt, in behandeling worden genomen. Hetvakantiebureau.nl vraagt alleen een kleine bijdrage voor de bemiddeling (€ 75,- voor een verblijf van een week of € 35,- voor een weekend).

RCN vakantieparken

RCN vakantieparken biedt vakantiemogelijkheden op prachtige vakantieparken in Nederland en Frankrijk. Hun motto ´RCN Goed voor elkaar!´ wordt op diverse manieren uitgedragen. Dat gebeurt door deze actie, een onlangs georganiseerde seniorenmidweek, maar ook met jaarlijkse ondersteuning van o.a. Hetvakantiebureau.nl. In dit filmpje komt het unieke van deze Vakantieorganisatie mooi in beeld!

Aanmelden

Per diaconie mag er 1 gezin (tot maximaal 6 personen) aangemeld worden. Download hier het aanmeldingsformulier. Het ingevulde formulier kunt u sturen per mail naar info@hetvakantiebureau.nl of per post naar Hetvakantiebureau.nl, Postbus 264, 3940 AG te Doorn.
De actie is alleen geldig voor de vakantieparken van RCN in Nederland. U kunt gezinnen aanmelden tot 13 april. In de week van 23 april worden de gezinnen en de betrokken diaconieën geïnformeerd over eventuele plaatsing. Formulieren worden behandeld op volgorde van binnenkomst én naar aanleiding van de motivaties.

Hetvakantiebureau.nl

Trackback van jouw site.