Diaconieprijs bisdom Rotterdam

Brood en rozen

Op zaterdag 11 november 2017 reikte vicaris-generaal D. Verbakel (links) de Diaconieprijs ‘Brood en Rozen’ uit.
De prijswinnaars zijn:

• In de categorie gemeenschapsopbouw: B-COS Hand in Hand Refugee Project van de internationale Engelstalige parochie in Den Haag
  • De prijs in de categorie ‘diaconie dichtbij’ is voor het Willibrordkamp van de Parochie Maria Sterre der Zee in Den Haag. Dit zomerkamp is bestemd voor kinderen uit de marge van de samenleving.
  • In de categorie ‘diaconie ver weg’: Vamos Schipluiden.

Elke prijswinnaar ontving een bedrag van € 1.000,-. Het eerste project kreeg ook de wisseltrofee mee. Alle genomineerde projecten worden in de schijnwerpers gezet in een diaconale kalender 2018 – 2019. Alle 16 genomineerde projecten worden in de schijnwerpers gezet in een diaconale kalender 2018 – 2019.

Klik hier om meer te lezen over winnaars en uitreiking.
Klik hier om de kalender te downloaden.

Trackback van jouw site.