Artikel in Sociaal Bestek over regionale dagen

Samen tegen armoede in Sociaal BestekSociaal Bestek, tijdschrift voor werk, inkomen en zorg, heeft in het nummer van augustus/september 2017 een artikel opgenomen over de regiobijeenkomsten ‘Samen tegen armoede’ van het Knooppunt Kerken en Armoede. In een special over armoede en schulden wordt daarmee ook in een lezerskring van professionals in het sociaal domein bekendheid gegeven aan kerkelijke activiteiten tegen armoede in Nederland. Het artikel is ook opgenomen in een zogeheten ‘white paper’, dat gebruikt werd bij een congres op 11 oktober ‘Armoede en Schulden Doorgrond – effectief inzetten op armoedebestrijding.

Klik hier om het artikel te lezen.

Ook in het Mariënburg Magazine van juli verscheen een artikel over de regiodagen.
Klik hier om dit artikel te downloaden.

Trackback van jouw site.