Ab Harrewijn Prijs zoekt nominaties 2019

Voor de Ab Harrewijn Prijs worden elk jaar vijf initiatieven van onderop voor mensen met een nood beloond met een nominatie en een geldbedrag.
De jury zoekt voor de editie 2019 initiatiefrijke mensen die op originele wijze schijnbare tegenstellingen overbruggen en mensen bijeenbrengen om noden of belemmeringen weg te nemen of initiatieven om samen vooruit te komen te organiseren.

Iedereen die een inspirerend initiatief kent, solidair, creatief, wijzend op een nood of een taboe in de samenleving, wordt opgeroepen de jury daarop te attenderen, liefst vergezeld van zo uitgebreid mogelijke informatie, zoals een website of jaarverslag. Een krantenknipsel of een persoonlijk getuigenis kan de jury ook een goed beeld geven van zo’n activiteit of project. Zet er altijd de naam en adresgegevens van een contactpersoon bij. De uiterste datum voor aanmeldingen is 1 maart 2019. Vijf genomineerde initiatieven worden in het zonnetje gezet. Vier van hen worden beloond met 1.500 euro, terwijl de uiteindelijke winnaar 5.000 euro aan zijn initiatief kan besteden.

U kunt het initiatief, de hulprijke mens, het ondernemende project per mail voordragen voor 1 maart 2019 bij secretariaat@abharrewijnprijs.nl.
De uitreiking van de Ab Harrewijn Prijs 2018 is op 13 mei 2019 in de middag vanaf 15.00 uur in de Pauluskerk te Rotterdam.

Als u de uitreiking van de Ab Harrewijn Prijs wilt ondersteunen met een donatie, dan is uw gift van harte welkom. De Ab Harrewijn Prijs is erkend als algemeen nut beogende instelling (anbi). Giften zijn welkom op NL94 INGB 0009 6443 96 ten name van Stichting Ab Harrewijn Prijs te Rotterdam. U kunt u voor uw donatie en gift aanmelden op de nieuwsbrief van de Ab Harrewijn Prijs op: www.abharrewijnprijs.nl

Trackback van jouw site.